شرح وقوع قتل همسر اول ناصر محمد خانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 20 خرداد 1399
بازدید : 110
نویسنده : زینالی

در همان لحظات اولیه تماسی با مرکز پیام پلیس گرفته شد و گزارش قتل داده شد. در آن زمان هیچ یک از ماموران پلیس آگاهی تصور نمی‌کرد که قتل صورت گرفته در میدان کتابی مربوط به همسر یکی از مشهورترین فوتبالیستهای آن زمان باشد. ناصر محمد خانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس بود که در زمان وقوع قتل به همراه تیم پرسپولیس در المان در حال گذرانیدن اردو بود. بلافاصله پس از ماموران پلیس اگاهی در محل حاضر شدند و نسبت به کشف ادله و حفظ صحنه جرم اقدام نمودند.

شرح وقوع قتل همسر اول ناصر محمد خانی

این خبر بلافاصله سرتیتر تمامی خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های ان زمان شد که شایعات و جنجنال های بسیاری در پی داشت. بلافاصله پس از حضور ماموران آگاهی، موضوع با بازپرس ویژه قتل قاضی کوه کمره ای در میان گذاشته شد و ایشان ضمن صدور دستورات اولیه، به منظور نظارت بر اجرای دستورات و بررسی صحنه قتل بلافاصله در محل حضور یافتند. بلافاصله پس از شروع فرایند تحقیقات مقدماتی در دادسرای جنایی تهران، اشخاصی که به نظر می‌رسید مرتکب قتل شده باشند جهت بازجویی و اخذ اظهارات دعوت می‌شدند اما به لحاظ فقدان ادله کافی بلاقید ازاد می‌گشتند.

بازداشت متهم اصلی: شهلا جاهد

پس از گذشت مدتی از قتل و عدم حصول در شناسایی قاتل، پلیس تصمیم به بررسی حساب‌های محمدخانی گرفت و در کمال تعجب مشخص شد که در تاریخ وقوع قتل، شخصی با هویت خدیجه جاهد از حساب محمدخانی مبلغ قابل توجهی به میزان یک میلیون تومان از طریق چک بانکی برداشت کرده است.

پس از بررسی هویت وی، مشخص گردیده رابطه خویشاوندی میان محمدخانی و وی وجود ندارد و به همین دلیل پلیس به وی مظنون شد و در نهایت اصلی‌ترین فردی که متهم به ارتکاب قتل بود به دستور بازپرس رسیدگی کننده به پرونده بازداشت شد. پس از بازداشت وی مشخص گردید که رابطهٔ میان محمدخانی و وی می‌تواند به عنوان انگیزه قتل باشد. بدین صورت که وی اظهار داشت همسر موقت محمدخانی بوده و مدت مدیدی است که به صورت پنهانی زندگی می‌کنند.

با بررسی اولیه و اخذ اظهارات وی، بلافاصله اتهامات متوجه وی شد. پس از بررسی‌ها مشخص شد که رابطهٔ زوجیتی موقت میان ناصر محمدخانی و این فرد وجود دارد که این رابطه از طریق یکی از دوستان آقای محمدخانی ایجاد شد. شهلا جاهد از همان ابتدا قویاً منکر قتل شده بود و صرفاً مدعی عشقش به ناصر محمدخانی بود اما اظهارات وی سبب اقناع بازپرس و ماموران اگاهی نشد فلذا دستور بازداشت وی حسب مقررات صادر شد و وی مورخ ابان ۱۳۸۱ بازداشت شد و حدوداً یازده ماه توسط ماموران تحت بازجویی قرار گرفت. در این مدت طولانی، قویاً منکر اتهامات شده و عشقش به ناصر محمدخانی را ابراز می‌نمود. پس از گذشت حدوداً یازده ماه از قتل همسر ناصر محمدخانی، وی برای اخذ توضیحات تکمیلی در مهر ۱۳۸۲ بازداشت گردید.

پس از این مدت مدید ناگهان پس از ملاقاتی که میان ناصر محمدخانی و شهلا جاهد در حیاط اداره دهم اگاهی صورت گرفت، تمامی اظهارات شهلا جاهد کاملاً تغییر کرد و صراحتاً به قتل اعتراف نمود. پس از گذشت بیش از ۱۷ سال هنوز کسی از مفاد صحبت‌های ان دو مطلع نیست ولی شهلا جاهد در جلسه رسیدگی دردادگاه مجدداً منکر اتهام قتل شد و بیان داشت ناصر محمدخانی با بررسی صحنه قتلبررسی صحنه قتلبررسی صحنه قتل بیان داشت که وی باید اتهام قتل را بپذیرد تا محمدخانی رضایت سایر اولیا دم را اخذ کند و وی صرفاً به دلیل عشقش به ناصر محمدخانی این اتهام را پذیرفت.

در رابطه با گذشته خدیجه جاهد بیان می‌شود که حسب اظهاراتش وی علاقه بسیاری به فوتبال داشت و به همین دلیل از ۱۳ سالگی علاقه شدیدی به محمدخانی پیدا کرد. وی همچنین بیان داشت که در زمان کودکی در مناطق جنوبی شهر تهران و در یک خانواده پر جمعیت زندگی می‌کرد و علاقه به ملاقات با محمدخانی را داشت اما این امر محقق نشد و در جوانی با وی ملاقات کرد.

بازداشت متهم اصلی - شهلا جاهد

ادله و امارت موجود در پرونده قتل 

در خلال زمانی که متهمه بازداشت شده بود، ماموران آگاهی مدارکی را یافتند که همگی نشان دهنده ارتکاب قتل و وجود انگیزه برای قتل توسط شهلا جاهد بود. به عنوان نمونه، پلیس یک دفتری را از خانهٔ شهلا جاهد پیدا کرد که در واقع نوعی دفترچه یادداشت وقایع روزمره بود. با بررسی اوراق این دفتر ملاحظه شد که در تاریخ وقوع قتل عباراتی در همان صفحه نوشته شده که خط خورده بودند. همچنین از زمانی که ناصر محمدخانی به اردوی آلمان عزیمت کرده بود، مرتباً با شهلا در ارتباط بود لیکن پس از ساعاتی قبل از وقوع قتل تا ساعت ده صبح روز بعد هیچ گونه تماسی میان این دو برقرار نشد.


بیشتر مطالعه کنید:  مجازات قتل همسر توسط شوهرش



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفتر وکالت (بنیاد بین المللی حقوقی سنا) و آدرس lawsena.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 5852
تعداد مطالب : 273
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com